Tat lungt, ingen fattar endå

lagomt stressad man är.. sen sitter man här iallafall..
Har fått veta att jag kommer få en helvetes massa jobb nu nästa vecka tror jag.
Kul att få veta det i lagon tid så man kan planera.. Jävla nötter..
Händer idag då? Skolan först iallafall, sen får man se.. Allt beror ju på ifall
damen ifråga ska på dejt eller inte.
Kan man bränna ljudböcker? Isåfall är typ hela året räddat.. .
Ganska päääst att jobba och lyssna på sånt shit.. Man liksom går av sig själv..
Inte för jag vet hur jag skulle kunna gå utan mig själv då men du fattar.
Blondinbella käkade pannkakor med hjortron sylt. Svag och kass som jag
är så köpte jag hjortronsylt. Vad skulle man med det till?
Och varför läser man hennes blogg? Moderathoppa. Söt då men Moderatpälshoppa.
På fredag ska man ha två möten.. Ett med nån jävla coatch (kåutsch) och sen ett
med basen och arbetsförmedlingen...  Det vankas skäll och gnäll...

Sitter här med en ny toalettborste i knät. Väldans fin måste jag säga.
Har läst en massa skräck historier om bölder vid ljumsken (troskanten).
Och jag kommer med säkerhet dö! Dödens dö!
Vad tusan är dränacsh?(vet ej hur det stavas)

Har kommit på att det är meninslöst att käka antabus.. Kan ju inte dricka endå..
Allt folk blir ju sura då.. Så jag tycker att jag kan bespara mig den dåliga hyn och sluta upp med skiten..
Kanske bara säger så för att jag vill smygdricka? Jo så är det nog.

Har fått nya husdjur..När jag skulle ge kaninerna lite krubb så sprang det runt två möss. =)
Och snäll som man är fick dom små sötisarna Farfars gamla matskål och en egen mathörna.

Musmaten.Gårdagens outfit ahha och Hönshuset/Kanin
Lägg märke till mitt snygga och proffsiga lås..


Ska nog ta en sväng till Candra idag.. Jo det blir nog så...
Kanske damen ska med? Ja om hon inte ska på dejt då..

Ibland snöar det.. Och ibland är man tiltad..


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Man läser den för att skratta, men hon är inte alls lika rolig som förr i tiden :'(

2009-02-16 @ 15:01:31
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0