ge mig rökat nu

jag har absolut ingenting att skriva om, frågan är då varför jag loggar in?
if you give me circus 5 minutes it should come like a racehorse. 
(klagomål på stavningen skickas in på box 19, 73891 norberg
eller om det är brottom kan ni ringa kommunväxeln på 29000)

Jag hittade två små äckliga  fimpar imorse. så jag slutade röka efter dom.
Nu sitter man med en  aldelans förstor snus inne i munnen,
jag planerade inte riktigt så bra som jag skulle ha planerat det här.
Men snuset får jag ha tills imorgon vid tio tiden.. då borde jag ha köpt
nått annat hjälpmedel. det är en gammal dosa. en sån där stor.

höhö vet ni att grina betyder le i skånehelvetet?
i en av rättegångarna så vittnade ju pappa för mig.
han ba: hon grinade väldigt mycket i telefonen
dommaren ba: grinade?
han ba: ja grinade
efter mycket om och men fick skåningarna reda på att grina faktiskt är gråta!

eller något i den stilen, kan ju inte komma ihåg allt..



Igår var det nalle puh på tv
<3<3

sen tittade  vi på tre filmer.. Tittade inte klart på en enda,
man höll på att bli lite galen..
-men du, det börjar  en bättre film nu ska vi inte byta?

sen käkade jag den vidrigaste pizzan ever.
det var bara räkorna och taket som var goda.
resten var slemmigt och såg ut som det aldelans nyss
kommit från slakteriets inälvsbunkrar.. lådor.?


tittade själv på en bra film sen.. Maria den heliga eller nått.
colombia, knark kan det bli bättre?

hur som hellst går det knappt att glo på tv när nella sover.
hon snarkar som en hel karl. kar? nä karl!



nä det blev bara en massa shit, återkommer sen när jag vaknat till.--.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0