Det borde finnas larm på alla saker och med fjärris

Asså jag blir fan ledsen, jag hittar han ingenstans.
Hartillochmedletatimösslådan. ingendino.



Gick en långprommis med Wilma idag, skönt som fan ute..
Är inne i en torrperiod, hela jag kliar och gör ont..
Sen när man vaknar är hyn i ansiktet helt fuckat.. liksom hårt..
Får ta en ''fixa shit'' dag på fredag men en massa tjej hokkuspokkus.
Man får vara lite tjejjig ibland men då får man tydligen inte rapa och fisa som en karl.

Lunchade med JW och MA idag.. . Trevligt trevligt.. .Fast MA hade mens problem..
Ska köpa en kopp på röda korset imorgon eller dagen efter.. en jooooosa. =)
Undrar hur det går för JW och hans städning? Om jag inte hade ''städat'' hela
dagen så hade jag ''hjälpt'' till..
Tittade på blocket och hittade en trea från samma område dom små liven bor i..
Ganska freeeesch...... Man kan ju drömma iallafall.

Har fårr för mig att det är Fredag imorgon. Men icke sa nicke.. =(
Så ungefär varannan kvart blir jag jätte glad.. Sen kommer jag på att då är det tors...

Min böld är borta..not

Hur jävla glad tror du jag blev när jag såg att dom sänder Big Brother mitti natten???

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tack ska du ha söta :D

2009-02-25 @ 20:25:44
URL: http://sandysplace.se
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Man vill bah ringa till saker som är borta! Så man hittar shittet.

2009-02-26 @ 11:33:58
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0