Woooopwoop

Jag lyckades få iväg han att handla åt mig.
Glömde dock att jag var  sugen på choklad =(
Så nu har man fikat istället, kaffe och bulls.
 

En chipspåse väntar på mig också, men det blir Beck
ikväll så det får bli då det. Bäck? nä beck.
Glöm inte att titta på Kalla Fakta ikväll vid 8..
Så hemskt så jädra hemskt..


Det var kallt ute.. Blev tvingad att gå med min hund.
Varför kan dom inte gå själva? Kanske ska lära Wilma
lite trafikvett..vätt? nä vett. vätt? Trafikvättvett!




Såg en dam i min ålder komma gåendes..
Vad gör hon här? Och varför var hon ute och gick?
Hon hade inte barnen med sig, så är hon barnledig och
unnar sig själv en promenad ute i det kalla?
Vad gjorde hon igår? Var hon bakis nu?
Många frågor plöppade upp..


Åhh jag vill röka!!!! Åhh jag vill dricka alkohol!!!!
Åhh jag vill.......åka till liseberg... ?
Åhh jag vill trycka upp ett spett i analen på hitler
och skrika korv med mos korv med mos!




Det luktar bajs. Jag har släppt väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0