Wilma har lärt sig en ny grej

Nu kan hon även sitta på datastolen och snurra.
Hon är skillad hon, min allra bästaste vän. .



Jag skiter i beck, blev så ledsen av gässen så nu
dissar jag till och med chipsen.
Ska sova under sj filten istället inatt... Tänker inte
ligga under helvetes dunen. Att man inte har tänkt
efter lite fattar jag inte. Jag har aldrig ens tänkt tanken.
Är fan riktigt besviken på mig själv. Arg.



Nä nu ska man göra sig klar för att sova då..
yogi te here i come..
är så röksugen... ihh...
imorgon ska man kanske tjacka lite korsstygn?
God natt var det  ja.. Nati Nati.

Kommentarer
Postat av: maria

Jo det är inte lätt. Nej jag gör inte det, har pratat med kuratorer förut, men inte så detaljerat om vad som verkligen hänt. Men vet inte, har en tid snart. Men det kostar. :S

2009-02-01 @ 22:57:21
URL: http://marialinneamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0