Vart är herr mopp?

Nån har stulit min mopp..
Och nån har käkat knäckebröd vid den här datorn och dessutom inte använt musmattan.
Jävla mögbögar! Och hur fasiken ska jag kunna göra allt utan saker?
Idag känns det.. hm ja jag vet inte.. Är inte fit for fight och inte i böltagen så det är la nått i mitten.
Min mage är iallafall svullen till tusen . Tjockis magen näst intill. Gilla inte. Kålsoppa var det va?
Kan inte gå in och mata min Scabby.. Lite smått panik faktsikt..
(han är en sån där fejsbook tvättbjörn)
Sitter där nu och glor. och titta vad jag hittade. Är inte den hunden lite lik min Wilma så säg?



Finns det verkligen folk som tycker emd är bra?
Nä jag får la ta kvasten då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0