storböl

Nu har man suttit och kikat runt på internet ett bra jävla tag..
Allt från torkat renkött till menskoppar.. (har aldrig hört talas om menskoppar innan.. tror jag.. minne guldfisk dådå men ..jaja till saken.. hm....vet inte vad saken är.. )
Internet är väldans bra när man mår piss. Finns altid något man kan fördriva tiden med.
Så loggar man in här bah och fått en kommentar från maria.
Storböl till tusen.   hann komma till ungefär  hälften så bah brast  det.. .
Om du hörde ett jävla nobergar vrål aka älgko så var det jag. 
Hundarna sprang, katten flög av stolen och en pappa kom farandes upp för trappen....Nu är man helt slut. Kanske behövdes ett klämskjut..
Pappa blev  fett sur över att jag inte hade gjort illa mig... Sport på tv, då kan jag va tyst eller nått i den stilen.
Hur som hellst..  <3<3<3 Det samma Maria!!!! Känner precis samma sak.. <3<3<3

Imorgon är det hormåndag igen.. Vill inte träffa nå folk över huvud taget..absolut inte jobba.
känner att en måndag med arbetskamraten conny kommer antingen knäcka eller rädda mig..
Det är nu man skulle ha en sån där ljudbok.. Tappat bort min kära lil wayne skiva..panik..
nu klockan vara 22.07.. ska fixa mig för natten och hinka i mig lite vitaminbrus så jag pallar av att kliva upp imorgon.

mår liiiite bättre iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0