Skönhetssömn in my ass

Tog igen sömnen nu igår. Slutade jobbet halv två och
gick till sängs vid halv tre. Sov till halv åtta idag.
Fyfasiken va skönt. Men nån jävla skönhetssömn
var det tammefan inte, idag ser man ut som hej kom och hjälp mig.

Det kanske styr upp sig endå. Beror på om en person lägger ner
och vara så jävla tönt..
Glömde min mobil i sängen imorse, just so you know.
Skulle haft terapi igår.. Men sova kändes mer lockande. yesyesyes.-.

Oh det vara torsdag? Imorgon Fredag?
Ska pressa i mig en tablett eller två imorgon så jag inte
kan smutta på folks öl i helgen.
Ska leka med maria i helgen, vet inte om det blir mer folk med.

Jag vill fiska.
Det är nästan så att jag längtar till sommaren.Nästan.

Det känns nästan som att Gudrun är på g ut nu..
Är det verkligen en månad sen den förra kom ut?
hohoho man känner sig som värsta värphönan..
Varför är inte äggen större? Kunde ju vara kul att se
det som orsakar allt ont i magen nån gång..

Kanke om man tar anabola? Tror du äggen blir större då?
Varför jag har aldrig tänkt på anabola? Måste man träna när
man tar det shittet eller pumpar musklerna upp själva?
Emelie, du som är träningsmänniska du kanske vet?






Kommentarer
Postat av: S.

Haha! då är jag inte ensam..

2009-02-05 @ 11:03:09
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Den vilda Bill

Gällande din fråga om anabola så är svaret: Ja, man måste träna för att bygga "muckler". Om man inte gör det blir man bara pluffsig av allt vatten som kroppen binder under kuren. Detta är givetvis en väldigt förenklad förklaring.



Om du tittar riktigt noga så ryktas det om att äggen tenderar att bli avsevärt mer färgglada under påsken ;)

2009-02-05 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0