Satan i gatan och ta mig på bröna

ligger här i marias soffa helt utslagen.. har käkat så mycket shit..helt slut.
maria stack alldelens nyss in i duschen så snart ska vi kolla på film.
under tiden glor jag på femman där det handlar om snubbar som har hankypanky med bilar.
sinnesjukt.. imorgon får jag inte försova mig iallafall. basen sa idag att hon inte alls tycker
om att jag kommer sist på mornarna och drar först..

är helt knasigt torr i ansiktet så nu fick jag ta det som huset erbjöd, solrosolja.
har ätit hur många mumsmums som hellst. en skål popcorn och nu började man på
dippen och chips..

VAFASIKEN, BIGBROTHER... HAR DET BÖRJAT SÄNDAS I REPRIS?
isåfall är mitt år räddat..

nej, jag ska rulla över  på sidan och glo vidare..


Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Vilken tjusig mössa du har minsann! (^^,)

2009-02-25 @ 05:10:35
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0