pust stånk och klämmeri

Var det inte jag som skulle behöva tvätta?
Jo det var det. Men skit i det, köp en ny..
Bokstavligt talat!

Blev en långis med Wilma som sagt..
Vi mötte Mördar hundarna.. Kan inte fatta hur aggresiva och
skälliga vissa hundar kan vara..
Wilma bara tittar lite förvånat på dom sen pustar  hon med nosen i vädret och fortsätter.
En duktig tjej det där..

Har en gyn tid runt den 20 mars nån gång..
MA ska få följa med som stöd.. Behöver mens piller och sen
så ska hon la få titta på bölden då.. (gyn kärringen alltså)
Har läst lite om det och det kan vara ett innåtväxande hårstrå..
Det stod att dom kunne växa innåt i flera meter.. (nja nästan då, kanske överdriver en smula)
Det gör skit ont och om man klämmer kommer det orange var..
Precis precis vid troskanten..
Detta kanske man inte ska dra upp i bloggar och sånt men det skiter Denise i.
Jag är inte den som är den..

Ska  snart laga mat.
Min ärade syster (den yngsta) bjöd papi på food idag så jag behöver
bara laga några varma mackor ikväll.. Sen ska jag steka ägg till frukosten imorgon..
Äggmackor=mumsmums...

Är både förväntansfull och sur för imorgon.
Jag vill ju börja sju... Men men, drar nog dit halv åtta iallafall.
Man måste ju hinna med en kopp kaffe innan man sätter igång och fejjar..
Snöat här idag.. Snöar nu också.. =)
Helldre det än vår iallafall.. Men det kan baske mig vara lite mörkare nu..
Ljus=blaha blaha



Ska göra ett nytt jävla försök att hitta dino..


SMÅ RÖDA TROLL..HAHAHA HOHOHO HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0