Pömsig

Nu har man varit hemma och gluttat hos Jw. Han hade fått det riktigt mysigt
med tanke på hur det såg ut innan.. Massa ljus och sånt.. Vanilj doft i lägenheten.
Krävde ju kaffe och fika innan av honom men när man väl kom dit var magen full.

Varför har jag inte ett par sånna hära svarta saker som värmer benen?
Lånade dom av Ma för revan i mina kanin jeans.. Kan ju inte gå och visa stjärten bara så där?
Hur som hellst är det svin skönt.. Kan inte komma på varför jag aldrig köpt det nån gång..



Köpte två böcker idag.. Emma, mias dotter och smuts. .Väl i busskuren kom jag på att
jag redan har smuts... Fast i pocket.. Men men..

Nu blir det att strö titta på film tills man somnar..
Lite Blåbärsglass, blåbär och chokladsås står på menyn.
Ska bara få bort Ma från hennes nya ordspråkbok hon pront ska läsa högt ur fast
jag inte lyssnar..

Natti på dig.



Kommentarer
Postat av: HELiOS

fan vikken mysig kväll..smakade blåbärsglassen bra? :) vilken film kikade du på?



jag glodde på Quarantine häromdagen..fyfan skitbra skräckis!



=)

2009-03-01 @ 17:28:47
URL: http://helioz.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0