Kafferast....

Öh nu skulle du se mig.. Springer runt som en yr höna med städ rollsrojsen och
bah öh öh, vad ska jag göra? Hur ska jag göra?
Gick ju med deras städerska i höstas och var vikarie i en eller två veckor..
Mmmm, tror du inte jag har glömt allt?
¨
Igår innan läggdags såg jag att det bara var lite kvar som var mörktbrunt.
 (mitt hår..topparna alltså.. resten är utväxt och min normala färg)
Snilleblixten flög genom Denise huvud..
Så satte hon upp en hästsvans högt uppe på huvudet och bah klippte av 10 cm..
JAG GÖR SAMMA MISSTAG VARJE GÅNG..
Mitt minne sviker mig jämt.. Det ser ut som fan. Kort lite var stans och jag har kortare
än axel långt hår nu... Jävla pucko man är!!!!

Hur det man säger? Om huvudet är dumt, får kroppen lida?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0