Jävla töntoffer

Vad är det här? Vart kom allt ifrån? Känner igen det.

Och  jag hoppas verkligen att det inte blir som förra gången.

Mitt hjärta är knas. Eller är det blindtarmen? Du vet själen.


Har gråtit ett dygn. Suttit i mitt kolsvarta rum och bara brytit ihop.

Pallar inte äta. Pallar ingenting. Har två oöppnade chipspåsar, det säger ju allt.


Vill bara bryta mig loss från allt som heter ansvar och livet.

Kan man inte få börja om från början? Finns  så många vägar jag inte

borde tagit..  Man borde få gå tillbaka och fixa allt.

Radera allt ont man varit med om och bara kunna leva normalt istället

för att gång på gång förstöra för sig själv.


Jag vet att jag har varit jävligt elak mot mig själv ett tag nu.

Varje gång så skriker lilla Denise i mig att det är fel.

Du vet den där dragkampen mellan rätt och fel.

Jag lyssnar inte för fem öre på mig själv.

Varför skulle jag lyssna på någon jag har skämts över så länge jag kan minnas?


Vill verkligen inte vara med längre, och jag är livrädd över att den känslan är så stark.


Jag har hamnat i nått jävla offer fack nu känner jag, and i dont like it.

Får la fortsätta bete mig som ett offer några dagar och

göra något åt saken när man blir som vanligt igen. Men vill inte bli som vanligt igen heller.

Vill inte alls.  Nä ska försöka bete mig normalt nu, spela lite sims kanske hjälper?


Kommentarer
Postat av: maria

Jag är bara ett samtal iväg, det vet du väl?

Jag kommer aldrig att vara så långt borta och aldrig så upptagen att jag inte bryr mig och behövs det tar jag första bästa färdsätt hem! Du är min bästa vän och guld värd!

Jag älskar dig hjärtat!

2009-02-22 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0