Idag håller jag mig igen, det är svårt men funkar

Sådär, nu är man vid liv iallafall.
Kul morgon, vaknade kvart i åtta.. Ska ju pront vara här åtta så
det var bara att rusa ner och klä på sig..
Kladda på sig foundation går ju på två röda, förutsatt att man inte glömt hela smink
väskan på jobbet då.. :o
HELVETE FAN SKIT.... Tänkte dra å mig halsduken så inte skadan syndes,
jo men visst den var också där..
Det var bara att halsa i sig vitaminbruset och en halv liten apelsin juice papi ställt fram
och springa till bilen..  Ha mössan extra långt nere...

Var totalt hel död när jag kom hit.
Efter en sminkning och kaffe började man andas...

Händer idag då?
Det är hemlisch..
Ska iallafall ha en utfrågningstund med städerskan som går i pension idag.
Jag ska ju ta över det hon gör.. Samtidigt som jag fortfarande ska ha denna sidan..
Och ta hand om tvätteriet.. Det kommer knappast att vara päääst mer från nästa vecka ..

Nu friade nån i morgonpasset.. Störtlöjligt.

Fint väder som fan idag. .Nice..
Nu ska man sätta fart..

Warning Warning. Nu finns det ett mensmonster i Norberg som troligtvis också är bakfull..
Håller mig på betydligt långt avstånd tills imorgon iallafall. Det är nog livsfarligt att ens ringa..

Ohohoh, imorgon ska jag ha kräftskiva med mig själv. Dricka champis...
Ägghalvor med rom och räkor ska jag också ha. Massa ost och kex..
Godis, chips, popcorn icke att förglömma.. Massa film ska jag se.

Jävligt pääst att ha fredagskväll numera, förr var det fylla och bråk.
Sönder slagning av allt möjligt..
Sen dagen efter vaknade man med ångest och en mun som var lika med död indiankäft..
Men nu blir det låssas drickande istället.
Om man blundar och tänker på champange så är skillnaden inte stor.
Ibland kan även Cola smaka öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0