God Morgon

NOT!
Är alldelens nyvaken och ny duschad, endå känner jag mig
som en jävla pitepalt..!!.!!!!!!..!!!.. Och jippie man ska jobba.
Men idag har jag med mig musik...

Fan det är något skumt med min hårbotten, den har svidit och kliat
i flera dagar nu... Har du något förslag om vad det kan vara för fel?
Börjar fan bli orolig... Och jag som vill färga håret, går ju inte så länge det onda.

''längtar till den första koppen kaffe på jobbet nu''

Ska dra på mig paltorna och kleta på fejset nu. Hoj

(btw, du får inte klamydia eller dylikt av att säga hej eller någonting annat)

Just so you know


Kommentarer
Postat av: falc-ice

Hello. Jag har en lp med Djungelboken, och så har jag cirka 200 andra lp :D kaffe är gott som fan, svart och fräscht med "ingen mjölk och socker". /F

2009-02-06 @ 11:00:07
URL: http://falkis.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej Denise.

Tack för kommentaren i bloggen,har kommenterat den tillbaks.. Kjelle hälsar,han tror inte att han känner igen dej om han ser dej(inte jag heller)men visste ju precis vem du var.Kram från oss!! Ingela

2009-02-06 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0