Fredagen den 13

Haha man kan spela på att världen ska gå under idag.
Om den gör det ska man tydligen bli rik. 
Frågan är ju bara det hur  dom  har tänkt sig betala ut vinsten?
Ohhhh fatta att vara den sista människan kvar på jorden.
Då skulle man bli polis haha. Självutnämna sig själv som konstapel
och köra omkring i Norberg och hålla koll på döingarna.

Undrar om man inte skulle smaka på nån också.
Ett stycke grillat lår av kommunalchefen. mohhahahha.
Det sägs ju att vi smakar kyckling..

Det borde ju sluta sändas på tv'n dåråh, får köra förbi
biblioteket och låna nån film istället. Vad vet jag, man kanske
inte lämnar tillbaka dom heller.

Skulle nog näcka.. springa naken hela tiden..

Nä, hur vore det om alla kunde dö nu så jag kan fullfölja mina planer?'


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

När jag var iiten tänkte jag alltid att om alla bah försvann från jorden då skulle jag direkt ge mig på plockgodislådorna i affärerna :D Det skulle jag nog fan fortfarande göra.. haha

2009-02-13 @ 12:52:01
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Faklis

Uuh, tänk vad många lik som skulle ligga överallt! Kanske bättre att alla blev hämtade av rymdvarelser eller så... :)

2009-02-13 @ 13:11:47
URL: http://falkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0