Fråga till dig smartass

Ska leta på min Tamagotchi idag. Har den sötaste av dom alla.
Sen att jag tar det på blodigaste allvar är lite scary men men.

Vafan jag bor i Norberg, vad ska man göra liksom?
Kanske leta på min gamla dockvagn också?
Är man i sär tagen så kan man lita gärna slå på stort?
Problemet är följande: Vafan är am och pm?
När jag ställer in shittet så lyckas jag varje gång ställa in så att han sover på dagarna
och är vaken på natten.. Så frågan ställdes till dig!!! am och pm??
Och kan du för en gång skull svara på fråg helvetet?

Jag är hungrig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Am är väl på förmiddagen och pm eftermiddag?

2009-02-23 @ 11:30:14
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Min tamagotchi pep till & väckte mig varje natt när jag var liten, den jäveln. Slutade med att jag stängde in den i garderoben. Den dog.

2009-02-23 @ 12:53:44
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Fröken ur



am = natt

pm = dag



( am = after midnight )

2009-02-24 @ 01:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0