Fåglarna flyger idag

Har man inte en jävla tur så säg. Mötet gick över förväntan..
Men utan mina basar hade det gått åt skogen kan jag tala om.
Dom satt och skyddade mig likt en liten kattunge från öh.. en korp?

Men hur som hellst så behövdes en jävla förändring. Och det ska man la
fixa...suck.... Dom ville att jag skulle sluta med antabus..
Konstgjord andning tyckte dom att det var.. Jag bah- Helldre konstgjord andning av
antabus än att falla tillbaka och få konstgjord andning av ambulanspersonal
på nån trapp fyra på morgonen.. Dessutom är jag för lat just nu att andas själv!

Här ska det inte slutas med antabus tammefan, no fucking way..
Har ju flera burkar kvar.. Och en hjärna som vill suga åt sig hela min vikt i öl.
Och nu har man gått upp i vikt också.. 50 kg prick....Målet har jag ställt om till
55 Kilo.....
Åh fan va gott med en kall bira nu..


Planerna för idag: Inte en jävla plan, jag ska slöa!  Efter att ha skakat
som ett jävla asplöv så är jag värd lite pääääst i min tråkiga tillvaro.

Fick en jävla massa beröm av storbasen. Min städning är Fab..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0