Dejt

Man har varit på Dejt med Maria nu idag..
Det blev att åka till Avesta och käka Kina.
Både på vägen dit och hem höll hon aka snubbelfot på att
ramla på arselet. Cirkus två hundra gånger. Och alla gånger kunde nog
halva Sverige höra hennes AHHHH WIII ÅÅHHH AHHH !



Hon är härlig hon Maria.. Tycker om henne som messmör..
Nu sitter hon och fixar ''dagis lådor''.. Sikket artwork.

Det blev Fyra små rätter för mig. Gott gott..
När vi beställde så kollade jag på drycker då..
Alkoholfritt vin.. Jag fullständigt flög av stolen.
Det skulle jag ha...




Det var HUR gott som hellst.. Men inte helt alkoholfritt.. 0,5 %
Man fick även en klubba av kinesen =) Snäll sak det där.

Nu ska vi över till Jw. Han har ju flyttat in som granne till Maria.
Han lät trött så vå får la pallra oss dit..

Woho alkoholfritt vin Sikket underbart påhitt!!

Nu är lådorna klara..
Här har ni mästerverken..
Hon är stolt kan jag lova..
Och man känner sig lite ärad..
Ja, lite stött kanske nu när det gäller brösten..
Dom är ju snarare små..




Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Kinakäk var alldeles för längesen X(

2009-03-01 @ 22:24:46
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Anonym

0,5 Volym procent, faktiskt! Mycket mindre ^^

2009-03-03 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0