Dagen i bilder, eller ja lite av den iallafall


Kom hem... La mig i sängen och läste lite bok och
käkade mina absoluta favorit chips.
Äta och läsa om könsstympning funkade faktiskt..
Boken är sådär, man kan klara sig utan den.
Typ en sämre variant äv ökens blomma eller vafan den heter..
Neger modellen you know?



Sen rensade man väskan och kom på att jag alltid köper för små väskor..
Varför gör man det? Sen matade man ninisarna.. Här hugger Ullis in på
Ruccolan och Henrik Larsson ger mig onda ögat as usual...


Jag ser ut som en liten pojkspoling fan..
Och giraff på det också.
Men skit i det, köp en ny =)

Satte mig vid datorn och började på värsta långa blogg inlägget..
Gissa vad som kommer då?
Jo det kryper en stor jävla spindel på dataskärmen...
SKRIK !!!!!
Hör spindlar? För när jag skrek sprang den iväg fort som fan..
Och då sprang jag ner och hämtade ficklampan för att hitta den och
brutal mörda honom/henne men jag hittade inte henne..
Så jag var då datalös och det skulle bli hockey på tv:n..
Nejnejnej tänkte jag och ringde Maria och frågade om jag fick
vara med henne, Martina och Fio.. Jo det fick jag..
Kom hit och alla var typ döda av bakishet..
Spelade kort och satt och slöa.. Ska slagga här.
Här är folket:




Nä nu är det natti natti, sent som fan jue och jag ska jobbakl 08.00.

Men du tittar väl hit imorgon också?
Pössikram och Hoj (en röd hoj)


Checka mina najsiga långkalsonger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0