Calzone...?

Hejja hejja Densie..


Här ser ni en dam som kommer få löneförhöjning från och med imorgon.
Man bugar och bockar... Nu ska man bara försöka få tillbaka vanliga arbetstiden.
Dom tycker inte att jag ska börja sju, jag tycker att det är synd att ändra städningstiderna
bara för att det har blivit en ny person som gör shittet..
Det är ju så satans stressigt att hinna med allt om man ska börja åtta.
Men höjning på lönen jag gör mig förtjänt av på förmiddagarna.. Samma gamla på eftermiddagarna...

Har gått och myst i ''mitt nya'' tillhåll.. Känns på limosinstädvagnen och funderar på vad jag ska smycka
rummet med för saker.. Måste ju få fart på lite Dajnajs feeling...
Det är som eld och vatten, skillnaden på de gamla sakerna och ''mina nya'' är stor..

Har du märkt att jag försöker skriva utan att titta på tangenterna?
Blir fel men snart kanske jag får in snittsen.. Tycker jag redan efter några dagar är bättre.
Faiken va fint väder det är idag. Fasiken vilket bra humör man är på också =)
Blir nog långis med Wilma idag igen..

Dagens problem som vanligt.. Maten.. Vad fan ska man äta?
Hoj så länge =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fan vad härligt då! :D

2009-02-26 @ 17:05:42
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: You're welcome! (^^,)



ha en bra kväll!

2009-02-26 @ 17:42:04
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Falkis

Det var jag som kommenterat ovanför SAOS. Du gillar ju inte anonymer så jag får välan skriva som det är.

2009-02-27 @ 16:11:45
URL: http://falkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0