Bumbibjörne

Gårdagskvällen...




Vaknade vid tio idag.. Skulle kolla klockan och fick se att jag hade fått sms.
Följande:

Strax före kl 03 i natt togs Ehard med ambulans till akuten i Fagersta.
De skulle höra av sig när dom vet vart han blöder etc.
Vet inte vilket nr de ska ringa på.
Väntar på positivt svar!
Är dock nervös. /Milla

Fullkomligt flög upp. Skickade ett sms tillbaka och frågade vad som hade hänt.
Fick inte svar på ett bra tag och under tiden så fick jag panik ångest.
Massa tankar flög upp i huvudet på mig. Varför svarar hon inte?
Är han död? Han är död.

Sprang omkring och skrek som en fullständig idiot. Krossade glas och tänkte bränna
upp huset. Det var en feting attack i panik kan jag tala om.

Tillsut fick jag sms och insåg att han inte var död....

Han har ramlat.. Kom hem idag.. Näsan bryten och massa hack och torkat blod.
Trodde att han fått stroke igen men jag listade ut att troligtvis var det alkoholen
som gjorde att han ramlade..

Starten på dagen var hemsk.. Men nu sitter man här och luktar cocos och är hungrig.

Hörs senare, ska dallra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0