Backstreet boys igen

j...var vi på tre stycken konserter?
Har minne fiskpinne...
 

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag har aldrig stått ut med dom!

2009-02-18 @ 16:20:57
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja, det tror jag. nu gör du mig förvirrad. eller? va det bara två? nä, det va väl tre? två gånger va väl scenen i ena änden, och en gång i mitten? eller... jag minns inte heller nu. va så säker på att det va tre.

2009-02-18 @ 17:34:13
Postat av: denise

Johanna: har du kvar biljetterna då? haha kommer ihåg vilka dåliga bilder man tog på dom.. massa blåa sken och sen några prickar hahaha ...har du kvar arvingarna tshirts då?

2009-02-19 @ 03:42:47
Postat av: j

nä, de har jag inte. vi fotade många bakhuven också. man såg bara håret på dom på raden framför... bilderna borde man ju kunna koll på! då borde det ju gå att se. var nu dom är...

2009-02-19 @ 07:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0