är det jag sóm luktar?

Ord som folk borde få en fot i arslet för att säga: snask & läsk.
Dom orden är de värsta som finns. Av smaskningar och annat kan jag
gå i taket för men nåde den som frågar om jag vill ha läsk.
det heter dricka.. cola och ibland fanta.

Idag har man varit lite små dryg. Fått flera smällar i huvudet.
Gosh, jag har ju varit borta i flera dagar, måste ju ta igen..
Har också jävlats med folk i min telefonbok. Väldans roligt måste jag säga.
Nu är det bara att värkställa plan b och vänta in...

har suttit och glott på en massa folkhögskolor också.
Inte för att jag vill börja plugga, men det är ganska päääst att bo på sånna.
Hittade en med ett badhus. Nice. Inte för att jag badar då men.

Kommer ihåg när jag bodde på sjöviksfolkhögskola..
änna Krista jävlar det där.. Drogfritt in my ass.
Man var så borta så att man gick ute i skogen och vaknade upp
utanför personalrummet. Trodde att man var ursula i lilla sjöjungfrun..
Jo drogfritt var det ja.  holk varje dag. mm.
Men det var  ju då det..
Åhh jag längtar efter fabio!! Vart är min fabio???

Sen gick jag med i timmerkursen kommer jag ihåg.
Tror jag gjorde två hugg och tittade resten av dagarna på alla
snubbar med svällande muskler och svett.
Det fanns en specifik snubbe, en rasse jävel som jag var intrested av..
Han måste fått änna jävla många smällar i huvudet.

D- hur är det med dig då?
Rasistjävel- öhhdöö vadå?
D- hur är det?
RJ- öhh bra.. eller vadå?

Hade en crush på honom enda tills jag såg att han inte
kunde blåsa upp ballonger...
Han hände ihop med en fitta från irak..
Dom rökte braj på rökrasterna...

mer om allt sen.. jag måste ..öh.... jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0