åh åka karrusell åh käka karramelll

Ohohohoho snart är det tammetusan marknad..
(tjatar som fan om det jag vet, men jag är sugen på chips och sockerfluff)
Förstår inte folk som vantrivs i gamla Norberg..Eller iof så gjorde jag det
också innan jag bodde i Skåne.  Sockervadd hette det ja..
Norberg är helt perfekt för mig, tråkigt och med några få höjdpunkter...
Sitter här med värk till tusen och väntar på att man ska börja jobba.
Det visar sig om jag ringer och säger att jag blir lite senare pga onti onti..

Bjur på lite mer bilder...


Någon som har tips på film? Inge komedi eller nå shit..
Heter den nya med Vin Diesel?










Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Häy hottie :D rart att du frågade & ja hela krejen, det är bah sno ;D

2009-02-19 @ 08:28:43
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Vild3bill

Wiiieee massa bilder .. töt sak det där ;)

2009-02-19 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0