Tro inte någonting nu

Nu sitter Denise och snörvlar vid datorn efter att ha ''hjälpt'' till med städningen.
(drog nått drag med microduken höhö) Och J står och diskar disken som igentligen
jag skulle göra. Men det har jag ju förstås glömt bort. På riktigt...Kommer nog ihåg när det är klart..

Andra gången jag bor med en snubbe och tänka sig nu får man inte ett slag
när man glömt plocka bort håret från dusch''brunnen'' eller missat lite damm... 
Me like värry värry match....

Idag blir det lugna puckar och lite tomtebloss i krukan. Det sprakar så fint.. Joruhsåatteeeee...

Av nån anledning är jag sugen på xtc.. Önskar att man kunde vara liten och dum igen.. 

HÖHÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ 

Nu är jag stor, fet och har jobb så det gick ju inte.
Nästan en svenson nu ju när man slutat knarka. 
Knarka var ett starkt ord, slutat testa låter bättre.. Haha.. testing testing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0