Min lördagskväll. Haha

Lovar du att vara ärlig? Självklart... Är ju sanningen själv


Du heter: Denise

Smeknamn:  Dajnajs, Nisan, Raggsockan, Dellinore, Dammråttan, Alkolistslynan haha

Låt som när du är ledsen sörjer till?: This is england låten

Vad tror folk om dig?: Har inte den blekaste. Men folk är ju bra på att snacka utan grunder.

Stämmer det?: Jo

Vad får du oftast komplimanger för?:
Städningen haha. sen limmar ju J på rätt så ofta ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag brukar dra den att jag inte druckit på ett halvår.

Hur imponerar man på dig?: Går inte

Brukar du skratta för dig själv?: Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Raderar alla när jag läst dom så jag har ingen aning

Var bor du?: Norberg


Trivs du där?:
Som fisken i vattnet och handen i handsken

Äger du några converse:
Nej


Sprit, cider, vin eller öl:



Brukar du bli för full:
Jag hade en tendens till det ja.. Men som sagt det är slut med det

Vad har du för mobiloperatör: Telia


Är du allergisk mot något:
 Jag blir blind ett tag av någon nöt. Vilken nör vet jag inte.


Har du haft sex idag: Nej


Hur svarar du i mobilen:
-Ahh... -Mmmm...-Denise


Vem ringde du senast?:
Sebastian


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Han mummlade skit och fattade nados..


Antal timmar sömn inatt: 10...12-10


Sov du ensam:
 Wilma låg på hennes säng


Brukar du komma i tid: Ibland, ibland inte

När mår du bra: För det mesta jämt

När blev du fotad senast: Måste vart sist jag och grodis hade en sån där pluta med munnen stund på toa


Hur känner du dig nu: Nödig

Vanligaste färg på dina kläder: Grå? Svart? Josa?

Vad tycker du om fötter: Jävligt nödvändiga

Vad saknar du: En kamera

Hade du en bra kväll igår:
Jovars


Favorit dryck på morgonen:
 Vitaminbrus 


Rakar du benen:
När jag har lust och när jag ska slyna till det


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vardagar 21-22...Helger 00-06

Är du blyg?
: Ibland så


Sysslar du med någon idrott: Jag och wilma är mästare på kast med liten korv


Vill du hellre ha mail än brev:
Vill hellre ha brev. Smartare dock med mail. Miljön osv.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo och då ska man passa sig

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Lukta armani


Är du nöjd med ditt liv: Japp...


Är du bortskämd:
Inte på prylar och sånt shit, mer på uppmärksamhet

Vad gör du i morgon:
Om jag inte bajjar hela tiden så ska jag ''leka'' med Sebastian


Vad är det värsta du vet?:
Monster

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Här slösas ingenting

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
  Heeeeeeeenrik Larsson.

Vad längtar du till?: Sims3? haha

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
  Man har aldrig mer riktiga vänner  än vad man kan räkna på ena handen


Vad använder du för shampoo?:
Det börjar på herb..herbals? herrballe?


Vad är det finaste du fått?:
Mitt gosedjur Mickie


En speciell dag du minns:
 Har inte så bra minne


Hur gammal är du:
  24. Blir 25 den 15 augusti..


Tycker du om någon just nu:
 Jag tycker om alla mer eller mindre


Du samlar på: Elefanter och fillisar


Gröna eller röda äppeln:
Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Maria

Gillar du golf:
Minigolf.. Kom och titta när jag och conny har tävling nu inom kort

Vilken tid gick du upp idag:
10.00


Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja


Har du strumpor på dig nu: Ahh


Är det okej att gråta:
Bästa medosineeeen ever


När grät du senast:
Igår (såg en film som påminnde JÄVLIGT mycket om vad jag gått igenom)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Handla

Bär du glasögon eller linser:
När jag är hemma. Ser ut som clark kent.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, bara löjligt..

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
När jag vill


Har du piercing:
 Ett hål i läppen som inte används..


Vill du gifta dig:
Nej. Eller jo..


Vill du ha barn:
Jovars, nångång


Solar du ofta:
Solar precis aldrig


Är du bra på att laga mat:
Kan jag inte påstå


Är du flygrädd:


Hur vig är du: Lika vig som en älg

Är du musikalisk?:
Blockflöjten och jag


Vad dricker du helst när du är törstig:
  Coca cola zero eller ramlösa jordgubb/lime

Vilken är din favoritglass:
Magnun  mayan mystica

Tror du på ett liv efter döden:
Nä, men jag vill


Tycker du om sushi:
Nä men det äts när man ska vara märkvärdig


Vad äter du helst när du ser på film:
Chips.


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej


Har du tandläkarskräck:
Det är inte tandläkarn som är farlig, det är spettet


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll/natt-människa

Vilken ögonfärg har du:
Gröna


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja


Röker du:
 Smygröker

Hur ofta tränar/motionerar du:
Varje dag


Senaste låt du hörde:
Just idag är jag stark med kenta


Kommentarer
Postat av: Falkis

Hej Die-Nietzsche! Din blogg är mys... :)

2009-04-05 @ 10:03:53
URL: http://falkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0