Apan petar i vattnet

Jag simmar nu mer bland dom smarta hajarna...
Jag har fått en visdomstand vid namn lille plutt där bak i käften..
Och som allt nytt i munnen så är man där konstant och pillar med tungan.
Känns som den ska åka (inte fara som vissa säger) ur led.

Du vet han den där farbrorn som JÄMT står vid ICA?
När han var hos tandläkaren så gapade han käften ur led så .-.-.- fick bända tillbaks skiten.

Har försökt i en timme nu och få hem det där paint tjossan som Maria har, det
har slutat med att jag istället tagit bort tre program..
Och jag vet inte vad det var för program heller.





Är allmänt trött på min blogg nu. Vill ha ändrat, men det är ingen ide att
ödsla tid på skiten för jag byter efter nån dag endå.
21.11 chaise det är ju nästan läggdags....

Igår åkte man till Avesta med J. Införskaffade foundation och en sån där som jag inte
kommer på vad det heter. Den var kass ska du  veta...
Vi hade sett fram emot mat på kina som fan....
Det är ungefär hundrade gången nu jag åker dit på en Måndag när det är stängt.
Blev amarica pizza och sen på bussen hem mötte vi älskade Sabina.. .♥
Sen var det bara hem till han och softa. Och sen som sagt kom helvetet.

Nä ut med wilma igen, hon har fått tokspel.
Sängen är jävligt lockande nu. Fast den där lusna SJ filten är ingen höjdare.
Duntäcket ligger där och väntar på en fin begravning till minne och av respekt
för alla gässen som fick utstå så mycket slit och helvete.
Så jag kanske borde köpa ett täcke snart..

Nej fan, god natt på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0