Fett med konstig idag. Massa fett

Jag mår jävligt konstigt idag.
När jag var ute med Wilma var jag tvungen att sätta mig ner på
åkern och vila. Blöt och lerig i rumpan, check.
Det bara kom en massa skak och sen såg jag silver saker.
Snurr snurr snurr snurr.



En Silverfisk kan bli mellan två och åtta år gammal.
Så mosa dom inte. Kallas nattsmyg. Tycker om socker och klister bland annat.. 
Det är ett leddjur... Kräftor och räkor är också leddjur.
Så nu var silverfisks lektionen slut.. Tack för idag slut för idag.

Har legat och läst min dagbok från förra året. Huuuujeda mig.
Terapiskadad till tusen var jag då. Vände på allting och sökte svar.
Började också på boken Emma.
Eftersom jag aldrig får Mias hemlighet så blir det till att hoppa över en bok.
Den verkar inte vara särskilt bra.. Iallafall inte lika bra som dom andra.
Inte Liza som skrivit den så den är inte i samma klass liksom..
Men men jag har ju bara börjat så jag kanske inte ska öppna käften.

Just ja, skulle tvätta.
Åhhhhh.. Varför är något så simpelt som att stoppa kläder i en grej så jobbigt??
Och varför blir kläder så tunga när dom är blöta?

Vill du leka imorgon Jonatan? Jonathan?
Kan la mata änder och köpa en kopp på röda korset?
Låter som en perfekt måndag. Vill du vill du vill du?

Nä tvätt var det ja.. Jag  har fan inga trosor. Eller stringtrosor har jag men
då tar jag helldre taggtråd.

fr.o.m. 1 januari 2010 får inte taggtråd förekomma för inhägnad av hästar och andra flyktdjur.
Bara så du vet.

In och mata silverfisken. Ge den en matskål och en liten säng..
(Kommer jag göra, men troligtvis har vi det för kallt för sånna)

Kom inte och säg att dom är äckliga.. Eller ja Maria insektsrädd får la det.


Hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vadårå?Vi kan väl skriva ihop? ^^



Nope, silverfirrar skrämmer inte mig! Sådetså.

Kom och säg hej imorgon om du ska till Sebastian, är ledig hela dagen! Puss

2009-04-05 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback