Lite bilder och tjöt från idag

Fytusan va jag är TRÖTT!!! 

Hur länge tror ni moderathoppan orkar trampa på sin gula då? 
Jag chansar på tills på lördag.. 

Ohohoh, första maj nu på fredag! Innebär : Ledig...

Två stycken på jobbet kommer inte nå vidare överens och jag undrar igentligen
hur länge smockan ska ligga i luften.. Den kommer nog snart. japp japp japp..

Deklarerade idag.. (Eller nja, Conny gjorde det åt mig)
Men det är gjort nu iallafall och jag vill ha mina 11 papp just precis nu.
Så vem på skatteverket ska man ligga med för att det ska hända?

Det kom en sötnöt till jobbet idag.. Hur gosig och mysig som hellst..

Och han hittade snabbt sin plats.. Hos mig såklart  =) 
(Har ju inte träffat något djur på två veckor så jag klappade så glatt...)
((Okej, Älskade lilla Doris har jag ju träffat såklart, men jag har användning för mina fingrar))
(((Kanske borde testa att klappa istället för att vara fördomsfull mot en sån söting som henne/han)))

FOT!!!!!   (HAHAHA)

Plockade lite bloms också.. As usual.. 
Och käkade den grövsta bananen jag nånsin sett. 



OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOch när man kom hem hit så stod maten på bordet.
Blev indiskt idag.. Fast med quorn....Muscho muscho GOTT!!!!!
Och brödet. MTF BRÖDET. Mums.




Nu ska man ta det lilla lugna.. Ta en cigg och kö lite softischschschschsch....
Hoppas att allt är bra med dig...<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0