///

Det är krig i vanlig ordning.. Är riktigt trött på skiten nu.
Har suttit och glott på jesus dokumentärer cirkus hela dagen, är trött på det med.

Trött på allt och trött på alla.
Trött på folk som druckit alkohol.
Trött på folk som tagit tjack.
Trött på folk som har rökt  på och trött på folk som tror något.
Är riktigt trött på tjejjer som inte kan fatta att jag inte ens ser åt deras snubbars håll.
Är trött på att aldrig ha någon ork över till att göra något  roligt.
Är trött på att alltid vara sugen på nån jävla substans som gör en snurrig i huvudet.
Jag är jävligt trött.

Jag är trött på att må dåligt.
Jag är trött på att må bra.
Jag är trött på att höra gnäll om allas privatliv.
Jag är trött på att ha så mycket på mina axlar som inte ska vara där.
Jag är trött på alla minnen.
Jag är trött  på alla drömmar.
Jag är trött på dom sjuka tankarna.
Jag är trött på ingen fattar att när jag säger nej så menar jag det även om jag ler.
Jag är trött på att aldrig vara någon till lags.
Jag är trött på att låtsas bry mig.
Jag är trött på att vara deras vän.
Jag är trött på hyckleriet.
Jag är trött på att prata. Jag är trött på att lyssna.
Jag är trött på min svaga karaktär.
Jag är trött på din svaga karaktär.
Jag är trött på mig själv.
Jag är trött på dig.

Jag går vidare nu. Du sitter i fängelset och jag väntar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0