Vopp vopp vopp

Nu är jag på bra humör igen.
Någon som har såna därans psyk tabletter som gör att humöret ligger som en rak linje?
Idag ska jag bara ta det jävligt lugnt.. Slutar tolv så jag kanske hinner städa också.
Jag gör ju sällan det, städar alltså.

Har kommit på värsta grejjen, man kanske kan göra egna hårband?
Jag vill ha i alla färger som finns. Och alla mönster.. Så kan jag sitta där hemma och bah känna mig
rik på hårband. Det vore något va?

Angående igår så vet jag inte vad som hände. Det började med att jag var deppig som fan för att
jag saknar en person sen blev jag bara fly förbannad.
Grät ena stunden, kastade saker den andra...
Wilma fick mig att mjukna till lite, hon bestämde sig för att sova hos mig...  
Väldans bra att ha djur när man är på dåligt humör.

Igentligen borde jag vara stressad som fan, ska ta alla kontor och shit idag..
Man kanske skulle ta och bli det...Stressad.

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0