Vart är ficklampan

Jag blir så jävla matt!!!! Jag vill flyga bort bort bort, pallar inte bo här.
Helt seriöst så får jag krupp... Hej jag heter Denise och jag städar dagarna i ÄNDA!
Imorgon börjar ledigheten och jag kan redan nu räkna ut hur mycket jag kommer få vila upp mig.
Nados choklados!

Fick brev från krono om indrivning idag.. Hallå? Jag har för längesen betalat mina skulder hos er..
Ska ringa dom imorgon bitti och fråga vad som är själva saken...
Men jag har ju en god aning om vad det gäller och det gäller inte mig utan, ja du vet.
Och varför ska jag få papper om det?

Har legat och sovit 1 ½ timme nu.. Gick ner och frågade om kaninerna fått mat.
Det hade dom inte. Alltså jag pallar shiiiiiiiiiiiiiiiiiii....GÖR NÅGONTING!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skiter i att äta idag tammefan, tappat matlusten totalt. Ska tvätta håret och sen
blir det kudden igen.. Och det är i ren jävla protest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0