Tvätttid och psykoslära

Åhh nu var jag sjuk i huvudet igen. Jag har ingen jävla tärning.
Jag vet inte vad jag snackar om och jag borde hålla käften.
Men något så enkelt som att knipa är tammefan för svårt.
Jag vill bara ösa ur mig men jag hittar ingen skopa.
Jag har dessutom ingen skopa. Jag  har en syltburk ute på gårn, men
den använder jag och wilma till att samla snöö i så jag får vänta.

Vänta på vadå?

Jag borde tvätta det borde jag.  Klockan är snart nio och jag känner inte riktigt igen mig själv.
Jag vet vem jag är men jag vet inte vem jag är. Jag heter Denise men jag är ganska kort.
Fast längre än dom flesta och det finns inget namn för min hårfärg.
Jag är rädd att färga håret. Den lilla del av Denise som jag låtit bli att röra är som lera.
Och nu har jag ingen aaaaaning om vad jag menar.

Man kan tro att jag sitter här och är hög. Visseligen har jag käkat godis.
Visseligen så stavas det inte va?
Vad ska jag tvätta? Ska jag gå igenom alla säckar kläder och kanske använda något jag
inte använt på länge? Vart är mina gamla hat tröjor? Vart tog den hatande Denise vägen?
Vart är jag nånstans? Jo jag siitter här på min rosa datastol och bara skriver en massa skit.

Jag fick namnet Denise av min mamma som gav mig det efter en isprinsessa.
Min pappa ville att jag skulle heta Ellinor.
Maria Döpte mig till Dellinore.

Jag kan inte dra upp mina knä strupor för glittret kliar.


Jag är sugen så sugen men jag rör inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0