Topp 500 garanterat

Värsta dagen ever fan (eller topp 500).
Mensvärken tar kål på mig!!! Verkligen kål!!!!!
Dessutom fick jag gå i Jonathans vita nike fulla i tomatsås mellan benen
för att det hade hänt en olycka med mina.
Vaknade mitt i natten med värsta killer värken och vad märker man då, jo olycka till tusen.
Hur jävla äckligt och pinsamt är inte det då?
Och jag kan inte förstå hur jag kan ha värk IGEN.. Det brukar ju lägga sig efter en timme.

Kallingar + binda går INTE ihop..
Jag hatar verkligen den här dagen!!! Hatar hatar hatar.
PISS DAG! SKIT DAG! HOR DAG! (och alla bajs ord man kan tänka sig)
Har inte nån lunch med mig idag heller så jag får la ta en tripp med värken till
OK och köpa nån halvrutten salladsjävel..

Nä nu ska jag sätt aigång och jobba igen. GRÅTER!!!!!! Gråter blod också..

Helvete vad synd det är om mig idag. Och jag är en riktigt gnäll fitta.
Men det tycker jag att jag får vara..

Dessutom hade inte du förväntat er lite sällskap till jobbet när man håller på och dör?
Han bah vände sig om och nannade vidare.. =O

ajajajajajajajajajajajajajaj!!!!!

Munsår har man fått också. Och hyn är katastrof. Dessutom så svälter små barn i afrika.
HELVETES VÄRLD! Kommer garanterat aldrig skaffa barn till den här skit världen,
den skulle nog få min big ass panna också.. Så skulle hon sitta där och blogga om hur hemskt allt är..



Kan nån döda mig nu istället för att jag ska sitta här och tråka ut dig med mina otroligt världsliga problem???

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar dig med, hjärtat!

Samma här, finns alltid! Kärlek till dig! <3

2009-04-07 @ 12:15:24
URL: http://litenmarija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0