So, what's up?

Har vart lite off några dagar nu, anledningen vet jag inte. 
Kanske börjar fatta att inget händer i mitt liv som är värt att trycka på extremt sega tangenter för. 
Fast iof så har det hänt lite iallafall. 

Jag slutade med antabus för några veckor sen, ville inte berätta det till folk för att ge mig själv en större
chans att klara av att låta bli herr alkohol. 
Ahh i onsdags drack jag 3½ sofiero och blev as kalas. 
Eller as kalas är fel ord, blev deprimerad till tusen och stod en bra stund
 framför spegeln gråtandes och kände igen den
gamla vanliga Denise som jag nu hållt borta i ett halvår.

Så nu är det dags att börja med Herr Antabus igen. Och det känns skönt.  
Känns ganska skönt att ha fått det snesteget gjort, för nu vet jag verkligen att alkohol
inte är min grej. 

Det är ju marknad nu, som jag tjatat om i ett halvår om inte mer....
Och jag är sjuk. kul jul.
Så jag missade hela skiiiiiten. Vad har man nu att se fram emot i gamla Norberg?
Mimerlaven off course... Undrar vilken sorts sjukdom man ligger avdäckad av då?

Allmänt seg. Allmänt fjöff... 

J är och handlar chips och strumps åt mig nu. Han skulle köpa några som passade min
personlighet.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0