Röjjning med magvärk

Har gjort ''rent'' hos kaninerna idag. Började vid halv två snåret och är inte klar förns nu.
Problemet var det att när jag hade kommit igång så märkte jag att dom där två mössen
jag såg i vintras har fått lite bebisar och har gångar över hela jävla hönshuset/kanin/mus.
Så jag fick använda händerna och kolla igenom allt så det inte låg nån bebis i det jag skulle slänga.
Hur söta som hellst är dom. Och dumma dumma Denise rörde om.

Kom ihåg från tiden på djuraffären att om möss blir stressade så mördar mamman barnen.
Så det var bara att låta det vara efter ett tag..
Om cirkus en månad ska ninisarna ut i sommar buren så dom får allt leva med lite skit i hörnen tills dess.

Tänkte ju bygga en hage i själva hönsgården så att dom kan gå ut och in när dom vill,
men jag ska fasiken låta mössen få vara ifred....
Det blir nog att man får punga ut med cash till en ny ''stuga'' med hage..

Är jävligt dålig i magen idag.. Och jag har kommit på varför.
Wookade grönsaker och chaMpisar igår..Använde ett halvt paket smör haha. 
Och smart som jag är så kollar jag aldrig på bäst före datumet..
5 veckor efter att smöret har gått ut står jag och fullständigt öser i det...Lyckat! 

Nästa vecka blir det storstädning hemma. Ska skicka ut papi och köra ett rejs själv!
Hoppas bara jag får ut skivan i min cd som pappa vackert pillade längst in.


Har ''revor'' på tungsidorna.. Gör skit ont..
Är la på grund av nån brist av någonting i vanlig ordning.

Neeeeeeee, ut kanske?

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0