ödödödöööö haränäran..tyst dumsnut

Frågan är varför kommer inte min mens?
Jag fick ju menvärk i fredags eller torsdags men den tittar inte fram.
Ska till gyn imorgon men i vanlig ordning så skiter jag nog i det.
Ska ta cellprov den här månaden också.
Har skippat det tre gånger nu så jag får väl vara duktig och göra som jag är tillsagd den här gången.

Har nados cigg. Sitter här med en torr jävla snus i munnen och önskar att
magvärken kunde släppa så inhandling av canser pinnar kan gå av stapeln.
Måste tvätta idag. =(
Blir stekt fisk idag =(
Det är slut på kaffet idag =(

Varför börjar man skriva när man inte har ett dugg vettigt att komma med.
Kaffe och mens är ju inte på toppen av intresseberget.


Kommentarer
Postat av: robyn

tack sötnos!!!

detsamma! pusss

2009-04-05 @ 13:16:32
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: agneta

hahaha! klockren bild :D

2009-04-05 @ 16:46:43
URL: http://uppsalailler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0