Man blir tammefan ap glad

Kom hem i vanlig ordning och kollade igenom posten...
En arg Denise ringde till skatteverket och skällde skoskaven av dom för att hon inte
fått deklarationen..........

Hon på skatteverket- Det har vi visst, är du säker på att du inte har fått det?
Denise- Det är klart jag är säker, jag har tittat i en vecka nu.
Hon på skatteverket- Konstigt, vi  sk blah blah blah (lyssnade inte på vad hon sa för
där satt jag vid fååånen och hade deklarationen mitt framför ansiktet.. )
Denise- Oj (avbröt henne) jag har visst fått det endå
Hon på skatteverket- klick

Får sånna där lägga på i örat på folk?
Iof hade jag nog gjort det så jag blev inte sur konstigt nog.

Där emot blev jag glad när jag efter ca 10 minuter fattade att dom där siffrorna
var det jag skulle få tillbaka i skatt och inte det jag betalat i skatt..
Denise är glad kan jag säga.

PRISA GUD, HÄR KOMMER SKATTE ÅTERBÄRINGEN

(menar absolut inte prisa gud, den jävla mangrisen kan ta sina gamla värderingar och stoppa upp dom i........)

Nä ska keeeeeka fisk nu... sen ska jag ut  och steka fräknar...
Wilma och jag ska köra kast med liten korv och nella ska la käka jord som vanligt.


Desperate housewives är inställt idag... Hockey.......Jag finner inga ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0