Larvis minnen

I förrgår räddade jag och J en liten larv.. Ville ta med den hem och förpuppa den, men
han är ju som han är så jag hjälpte den bara över vägen.. (han skulle dit)
Älskar larver, speciellt lurviga. Jag hade en svart med massa hår när jag var liten, larvis hette han.
Har bilder på han kvar och allt. Han blev den finaste nattfjärillen jag sett..
Blev jätte ledsen när han flög iväg, men redan då såg jag det fina i att fängsla djur för att sen släppa dom. höhö

Larven i förrgår : 



Såg också en dop klänning jag ska köpa till min bebis.. 
Den e helt i linne och hur söt som hellst. 
Helt klart att min lilla älskling ska ha den! 






Hur kan man inte älska Norberg?

Och hur kan man inte älska dom här filurerna som hoppar mellan isflak och klättrar i träd...?


Har diskat nu och satan i gatan och ta mig på bröna om det blir klagomål!
Imorgon fyller J 24 år. Och man är typ black, men det får gå endå.
Planerade att handla f present på måndagen i avesta. Kom på att måndagen är idag =o
Men jag får styra upp allt imorgon efter jobbet. Jopp jopp...

Nä du ska man ta en cigg på detta kanske? Lyssnar fortfarande på tamale.. J stängde av men jag var snabb
och satte på. As bra ju!!!! länken igen : http://www.weebls-stuff.com/toons/Tamale/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0