Kan det vara vårkänslorna?

Alltså från att gå som ett jädra surskrev igår till en jävla solstråle idag.
Konstigt hur humör kan skifta så förbannat.
Maria ordnade så jag fick en välbehövlig urladdning igår.
Gick ju och tog en tupplur.. Hade precis somnat efter en timme sådär så ringer hon.
Var lite sur och skulle somna om. Gick inte.
Denise sparkar i sängen och tjuter som en gris.. Gråt gråt gråt...
Ringer upp Maria efter fem minuter och störtbölar..
Skulle förklara varför jag vart så sur och skogstokig hela dagen.
När man då förklarade att anledningen var att jag höll på att puttsa fönstret på en av entre dörrarna när en brud tröck på knappen så den åkte upp så verkade det bara störtlöljigt helt plöttsligt så då brast man ut i as garv ist..
På den vägen blev det bättre.. Sen drog man till Maria..
Softade hela kvällen med grodis, bam och söder..Och så bah vaknade man och liksom bara var som en smilfitta =)

Såg en ekorre nyss och då blev jag på ännu bättre humör. Är helt sjukt glad.
Nästan så jag undrar om man kanske skulle lägga in sig på säter tills man blir som folk igen.

Ska köpa blommor idag tror jag..
Oh bara 25 dagar kvar till man pluffsar i sig sockervadd och åker karusell tills man mår illa =)
Oh ska köpa en helium ballong också. En my little pony så klart..





Nej nej nej, fem minuter har gått. Jobba igen.. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0