Hej kom och hjälp mig

Jag tror tammefan jag har feber, mår inte alls bra.. =(
Och att jobba när man mår så här är fan inte kul. =(
Btw förlåt Jonathan för igår/imorse... för jag är ett jävla surskrev ibland.
Men jag fick nyss en butt omega-3 av basen.. Skulle vara bra mot pms attacker sa hon.
Så det kanske blir ett slut på gnälleriet och gormandet...

Försov mig idag, kom verkligen inte upp..
Men tog mig endå tid att plocka några tussilagon på vägen till jobbet.
Är man endå sen så .. Haha

Promenaden igår var verkligen lång.. Och rolig dessutom.
Vi kom på värsta ''hand walken''.. Alla tre viftade med händerna
och vicka på rumpan, trodde jag skulle dö av skratt..
Så tog vi en paus vid storkiosken och pimplade varsin Loka citron..
Undrar vart det bär av idag då?

Nä ska sätta igång med att städa kontorerna nu.
Fortfarande ingen som gett förslag på semester dagar!!!!

Nä off!

Hoj

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Satan vad alla är sjuka nu! Känns skönt att ha gjort bort det, det var en hellofaride..

2009-04-15 @ 15:44:36
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0