Gooood Morgon

Sov hos Jonathan inatt. Vaknade och kände mig helt mos,
men efter lite kallvatten i fäjset så vaknade även den zombien.
Känndes dock lite surt att han fick sussa vidare och inte jag.



Fint som fan på morgonen. Nice att gå till jobbet också. Soluppgång och shit.
Skit fint väder och idag är allt toppen.

Att jag sen fick årets första april skämt ganska tidigt gör saken bättre också =)
Ringde jonathan som låg och sov och sa att jag hade glömt mina nycklar hos honom.
Så han letade i hela lägenheten i cirkus en kvart tjugo minuter innan jag glatt sa april april..
Han blev sur. Men vad gör det? Hehehe han måste ju förstå det roliga lite senare..

Mina blommor som jag planterade i fredags på jobbet verkar ta sig jävligt bra..
Man är nog så duktig det bara går.
Nä nu är det off to städa alla kontor. Hoj =) En glad och röd hoj...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0