Ditt lilla kolli

Kom på mig själv nyss att stå och blåsa på toaletten istället för att spola????
(styrde dock upp det hela ganska snabbt)
Ibland tänker man och då skiter sig allt man håller på med.
J är och tränar mukkler nu och här sitter jag, alldelens själv -.- 

Det smakar fortfarande fisk rumpa i munnen. J tycker att jag ska sluta
stoppa fingrarna i munnen när jag pillat..pfft

Vill ha en träääääägård.. Vill att Maria ska bli bra i magen också. 
Är orolig för lilla damen. Akuten och allt.. Dom hittade ingenting så det e skumt!
Tycker hon kan bli bra snart så hon också kan fölla meee och gå, inte samma utan henne ju.

Ska försöka få låna J 's killer mobil så jag kan ta en massa tråkbilder på moppar och lägga in. 
Använde en vit mopp idag. Det missade du. Synd 

Jag är inte på humör. 
en humör flera humörer

Nä nu ska jag kula till det. Sworr kommer det säga

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha blåsa på toaletten det va nåt nytt x)

2009-04-16 @ 13:02:34
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0