Dajnajs in tha haus jauuuuu

Sooooooooooooooooooooliga dag... 
Gött som fan att jag slutade tolv =)
Har nyss kört ett ''träningspass'' med J. 
Han höll fast mina händer & om jag inte var berädd och spännde armarna så
''slog jag mig själv''..(Det tog som fan, sitter och är lika darrhänt som Grodis nu..

Så vart bär det av på promenad idag då?? Ska försöka få med dom till hyttruinen eller
vafan det är för nått....Du vet där kingen i tre kronor har sitt sommarställe och eva i björnesmagasin.

Åhh Björne.. Bästa barnprogrammet ever!!! 
Han och jag tycker nog lika mycket om pepparkakor..'
Åhh fick en bulle av Conny idag, med saffran i ..
Längtar till JUL.. Fin snö och stjärnklart till tusen.
Och alla snö kristaller.-. 
Nä fy och blä för våren, ge mig VINTER och snowboard!!!


J står och gör mat nu, soppa blir det.. Fan jag vill ha cash..

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag gillade bara Björne när Robert Gustafsson var på besök X)

2009-04-20 @ 13:33:08
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0