Brist på intresse för jobbsök

Alltså det här är helt fucking värdelöst! Sitta och söka jobb när man har ett
och söka en massa skit jobb man inte skulle ta i med tång är inte riktigt min medicin.
Vill ut och göra något kul. Vill köpa pyjamasbyxor, sånnadärans fula jävlar.
Trosor måste jag också köpa, orkar inte dra hem och hämta haha.

Blev förvånad imorse när jag såg kontouttaget, eller snarare ledsen.
Men så kom man ju på det att lönen från ''andra sidan'' kommer i ett sånt där utbetalningsbrev.
Så då är det ju lunch endå.. Och har jag mindre än fem tusen på den sidan så blir jag sne..

Jag ska ha 15 rent har jag bestämt.

Oj oj oj vad jag söker jobb.. Jo jag tackar ja.. Sex stycken skit jobb har man sökt, vad kommer
jag inte ihåg.. Så intresserad är jag!

Glass... Fan va sugen jag blev på glass. Magnum mayan mystica for shååår....

Nä om man kanske skulle låtsas att söka jobb iallafall. Eller ska man säga åt han att
man tycker att det är gjort det som skulle göras? Jo jag är nog klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0