Att kasta snö är som att rensa hjärnan på slagg

Nä nu är jag sådär sjuk i huvudet..IGEN....
Vad snackar jag om? Stänga dörren?
Det är ju för bövelen den öppna dörren som gör att jag överhuvudtaget överlever.
Stänga andra ute? Vad tänker jag med vissa timmar av dygnet? Sågspån?

Jag har ju en tendens att pront berätta allt som jag absolut inte borde berätta för folk.
Att gå från öppen Denise till stängd skulle göra mig galen.
Att inte dela med mig av kisseri historier eller senaste psykladdningen skulle pysa
fisen ur mig. Och jag behöver min fis.
Min fis är min sjäL. Och ibland låter den.



Ibland när man ''vaknar upp'' så här efter ett tupp juck är som att gå från vatten till eld.
I mitt huvud finns inget  mellanting, det är antingen eller.
Antingen är jag dum i huvudet eller så är jag riktigt jävla sär i skallen och borde skjutas!
depp glad depp glad depp glad och ibland lite pill och tänka på en annan depp. jonny.

Men att ändra mitt liv ska jag göra. Och att låta bli att berätta en sak som är
ganska viktig ska jag göra, men det är för min egen skull.
Om några månader chansar jag på att jag vågar och kan berätta.

Men tärningen är kastad, jag har ett ut från fängeslekort du kan få.
Du har möjligheten att följa med och ändra saker och ting.
Men det är bara om du är redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0